Medlemskap

Våra möten är öppna för föreningens medlemmar, men Du är naturligtvis välkommen att deltaga i en enskild träff utan att vara medlem. Filosofisk utbildning är ej ett krav för medlemskap - det räcker med ett genuint filosofiskt intresse!

Man blir medlem genom att betala medlemsavgiften till föreningens kassör, antingen kontant i samband med ett av föreningens möten eller via swish till nr. XXXXXXXXX (mottagare Terje Holmgren, ange "filosofiska föreningen" som meddelande). För närvarande är medlemsavgiften 100 för hösttermin + vårtermin. Om medlemsavgift erläggs efter årsmötet på våren, är medlemsavgiften 50 kr.

Vill Du ha påminnelse över e-post ett par dagar före mötena?
Anmäl dig här!

Du är också mycket välkommen att höra av Dig om Du har synpunkter, önskemål eller förslag gällande föreningens verksamhet!

Ring eller emaila till Informationsansvarig

Senast uppdaterad 2020-09-21 av Tommy Persson